nemokamas pristatymas nuo 50 eurų

Peekaboo pristatymo politika

Pristatymo politika

1. Bendrosios sąlygos

1.1. Ši pristatymo politika (toliau – Politika) reglamentuoja prekių pristatymą, kuriuo tikslas – užtikrinti sklandų ir patikimą prekių perdavimą pirkėjams.
1.2. Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje, išskyrus atvejus, kai raštu sutarta kitaip.
1.3. Užsakymo pateikimo metu Pirkėjas privalo nurodyti teisingus pristatymo duomenis. Netikslūs duomenys gali turėti įtakos užsakymo vykdymui ir pristatymo terminams.

2. Pristatymo terminai

2.1. Prekės pristatomos per 1–5 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo momento, išskyrus atvejus, kai prekės apraše nurodytas kitas terminas.
2.2. Vėlavimai, atsirandantys dėl neįvykdytų kurjerių paslaugų ar kitų nepriklausomų veiksnių, nėra laikomi Pardavėjo atsakomybe, tačiau mes dedame pastangas, kad Pirkėjas būtų informuotas apie galimus uždelsimus.

3. Pristatymo paslaugų teikėjai

3.1. Prekės pristatomos naudojantis patikimų kurjerių tarnybų paslaugomis, tokiomis kaip LP Express, Omniva, DPD ir kt.
3.2. Pirkėjas gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo būdą (kurjeriu arba į paštomatą) užsakymo metu, o išsirinkta pristatymo paslauga nurodoma užsakymo patvirtinimo metu.

4. Pristatymo kaina

4.1. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų prekių svorio, pristatymo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo.
4.2. Pristatymo kaina nurodoma ir įtraukiama į galutinę užsakymo sumą prieš patvirtinant užsakymą.
4.3. Specialios akcijos ar nemokamo pristatymo sąlygos gali būti taikomos pagal Pardavėjo taikymo tvarką.

5. Prekių pristatymo eiga

5.1. Po užsakymo patvirtinimo, Pardavėjas pasirūpina prekės pakavimu ir perdavimu pasirinktam pristatymo paslaugų teikėjui.
5.2. Pristatymo sekimo numeris pateikiamas Pirkėjui elektroniniu paštu, kad galėtų stebėti užsakymo būseną.
5.3. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad pristatymo adresas būtų priimtinas prekių gavimui. Jei pirkėjas nurodo netikslius ar nepasiekiamus duomenis, užsakymo pristatymas gali vėluoti arba būti nutrauktas.

6. Atsakomybės ribojimas

6.1. Pardavėjas deda visas pastangas, kad pristatymas vyktų sklandžiai, tačiau neatsako už užsakymo nevykdymą ar vėlavimus, kilusius dėl nepriklausomų priežasčių, tokių kaip kurjerių klaidos, gamtos sąlygos ar force majeure atvejai.
6.2. Jei prekės pristatymas nepavyksta dėl Pirkėjo nurodytų neteisingų duomenų ar nesugebėjimo atsiimti prekės, Pardavėjas gali reikalauti papildomų išlaidų už pakartotinį pristatymą arba užsakymą laikyti saugykloje ribotą laiką.

7. Kontaktai ir užklausos

7.1. Jei turite klausimų dėl pristatymo proceso ar užsakymo būsenos, kreipkitės el. paštu: info@peekaboo.lt arba telefonu: [Įrašykite kontaktinį numerį].
7.2. Pardavėjas stengsis kuo greičiau išspręsti kylančius klausimus ir užtikrinti sklandų prekių perdavimą.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-04-07